loading...
مجله فرهنگی گردشگری درسار
خوش آمدگویی

بسم الله الرحمن الرحیم

به وبسایت فرهنگی گردشگری درسار خوش آمدید.

مطالب درخواستی خود را از طریق تماس با اطلاع دهید.

با عضویت در سایت میتوانید از انجمن سایت استفاده نمایید

برای دیدن آرشیو سایت کلیک کنید.

نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

کانال تلگرام

توجه: از اين پس به طور خودكار پس از ورود به سايت به آدرس جديد ما يعني darsar.ir منتقل مي شويد.

محمد جواد پاپی بازدید : 91 پنجشنبه 29 تیر 1396 نظرات (1)

این روزها اکثر خانواده ها به فکر رفتن به جایی بکر و خوش آب و هوا برای تعطیلات نوروزی هستند. خیلی وقتها فرصت کافی برای برنامه ریزی دقیق برای این سفرها نداریم و ممکن است بعضی از کارهایی که باید برای مقدمه چینی یک سفر انجام شود را فراموش کنیم.

 

چه چيزي بهتر از داشتن يك اپليكيشن براي ما گردشگران مي تونه خوشحالمون كنه؟ 

امروز در درسار به معرفي و دانلود و اپليكيشن برگزيده جهت داشتن سفري مطمئن و راحت تر مي پردازيم. در ادامه با ما باشيد.

۱ . برای چک لیست قبل از سفر: چمدان (رایگان)

اپلیکیشن برای سفر - اپ چمدان

اپلیکیشن چمدان، یک برنامه ی ساده اما کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا قبل از رفتن به سفر، همه لوازم مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و آنها را تک تک از روی چک لیست خط بزنید. این چک لیست میتواند درست شده از ایده های شخصی خودتان، و یا متشکل از مواردی که تیم تخصصی اپلیکیشن چمدان حاضر کرده اند باشد. در هر دو صورت، این اپ اندرویدی به شما کمک می کند که هیچ وسیله ای را از قلم نیندازید، تا از دردسرهای غیر ضروری در حین سفر پیشگیری کنید.

لینک دانلود از کافه بازار


 

۲ . اپلیکیشن برای رزرو بلیط هواپیما: چارترز (۴۲۰۰ تومان)

اپلیکیشن برای سفر - اپلیکیشن چارترز

اپلیکیشن چارترز یک برنامه اندرویدی و همچنین iOS معتبر برای خرید بلیط های یک طرفه یا دو طرفه چارترز می باشد. برای استفاده از این برنامه، حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا بتوانید اطلاعات به روز و معتبری را از آن به دست آورید. پروازهای لحظه آخری و ارزان قیمت، اصطلاحیه است که همیشه شنیده ایم، اما برای بعضی از ما مثل یک افسانه می ماند. چه کسی باور می کند که می توان با ۱۵ هزار تومان به کیش سفر کرد، در حالیکه هر وقتی خود به سراغ خرید بلیط میرویم باید صدها هزار تومان هزینه کنیم؟ پروازهای چارترز، از آن دسته پروازهایی هستند که با قیمت خیلی پایین و در زمان کم به فروش میرسند.

لیست شهر های مبدا و مقصدی که در اپلیکیشن چارترز وجود دارد خیلی بلند است و به همین خاطر سفر کردن به اکثر شهرهای پر جمعیت ایران و یا حتی کشورهای همسایه، مثل ترکیه، عراق و دبی هم در این لیست دیده میشود.

لینک دانلود از کافه بازار


 

۳ . برای رزرو هتل در سرتاسر ایران: هتليار (رایگان)

اپلیکیشن برای سفر - اپلیکیشن هتلیار

اپلیکیشن هتلیار امکان رزرواسیون هتل را در سرتاسر ایران فراهم کرده، و خوب است که برای مواقع ضروری آن را همیشه در گجت اندرویدی خود داشته باشید. برای رزرو یک اتاق در هتل دلخواهتان، اول شهر مقصد را پیدا کرده و بعد هتل های پیشنهادی اپ را مشاهده می کنید. مشخصاتی که اپلیکیشن هتلیار در اختیارتان قرار میدهد شامل اینها است: آدرس دقیق هتل، امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد و تسهیلات ویژه، قیمت هر شب ماندن در اتاق های هتل مورد نظر، و اتاقهایی که در حال حاضر خالی و قابل رزرو کردن هستند.

لینک دانلود از کافه بازار


 

۴ . برای راحت تر پیدا کردن راه: آدرس ياب و نقشه آفلاين (۹۹۹ تومان)

اپلیکیشن برای سفر - نقشه یاب آفلاین

اپلیکیشن نقشه یاب یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندرویدی برای پیدا کردن مسیر و آدرس مورد نظرتون است. در این اپلیکیشن، شما میتوانید نقشه ی کامل تمام دنیا را با ذکر جزیئات خیابانها و کوچه ها در موبایل خود داشته باشید و هر وقت که خواستید به طور آفلاین (بدون دسترسی به اینترنت) از این نقشه استفاده کنید. میتوانید روی نقشه گشت و گذار کنید، یا با دادن آدرس به جستجوگر این برنامه، به همان نقطه ای برسید که دنبالش هستید.

لینک دانلود از کافه بازار


 

۵ . برای ثبت خاطرات سفر: سفرنامه (رایگان با پرداخت  درون برنامه ای)

اپلیکیشن سفر - سفرنامه

نوشتن سفرنامه و خاطرات سفر یکی از کارهایی است که اغلب از یاد می بریم، و  بعد از گذشت زمان و فراموش کردن جزئیات اتفاقاتی که برایمان افتاده، تنها پشیمانی برای خود به جا میگذاریم. اپلیکیشن “سفرنامه”، یک اپ اندرویدی ایرانی است که به شما این امکان را میدهد که خاطرات سفر، به همراه عکس، فایل صوتی و یا حتی ویدیو را در آن ثبت کنید و حتی با مردم به اشتراک بگذارید. شما میتوانید سفرنامه های مختلف از مکان هایی که مسافران دیگر بازدید کرده اند را بخوانید و پیشاپیش با مقصدی که قرار است از آن دیدن کنید، آشنا شوید. خوبی این اپلیکیشن این است که همیشه همراه شماست و ثبت یک نوشته یا عکس هیچ موقع از درستتان در نخواهد رفت.

معمولا حمل دفترچه، خودکار و یک دوربین عکاسی دردسر بیشتری نسبت به حمل گوشی موبایل دارد. به همین خاطر این اپلیکیشن میتواند کاربرد راحت تری برای ثبت خاطرات سفر برایتان داشته باشد.

لینک دانلود از کافه بازار 

 

منبع: آسموني

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علي در تاریخ 1396/04/29 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

مرسي عالي بود
پاسخ : لطف داريد باز هم سر بزنيد.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله علمی فرهنگی هنری محمد درسار با ارائه ی مطالب در زمینه های آموزشی فرهنگی و هنری سعی بر وارد کردن شما با دنیایی رنگارنگ زیبا تر و با هیجان تر دارد. نگاه زیبای شما بر تک تک صحنه های زندگی باعث روشن تر شدن چراغ ذهن شما می شود. این وبلاگ وابسته به هیچ قشر،نهاد یا سازمان خاصی نیست و تماما برگرفته از ذهنیات اینجانب است. کلیه مطالب بازنشر شده از وبسایت های دیگر با ذکر منبع و اجازه از نویسنده منتشر شده اند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما برای سفر کجا را انتخاب می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 19,191
  • کدهای اختصاصی